Sunday, November 8, 2009

Nuffnang Oh Nuffnang


Seruan nuffnang.. begitulah seruanya yang menjadi bualan dikalangan blogger2 yang ternama dan tersohor sebagai mencari pendapatan sampingan gitu lah kot..hehe aku pun berkecimpung gak dalam komuniti nuffnang ni utk menyebarkan iklan diorang ni dapat gak kemasukan skit walaupun tak banyak sambil memblog dan menconteng2 kat pc ni haa hohoho..

Jadi aku punya planning ni cuma nak meningkatkan lagi kualiti blog aku jerk dok memikirkan mencari info atau tips berguna kepada penterjah2 blog yang hampasss ini hohoho

Rasanya nak cukup setahun dah aku join nuffnang ni..pendapatan pun ada turun naik lagi..kalau capai permulaan ni aku nak target RM500/month ok gak tu lepas bil2 ni..sapa2 tak register agi leh ar join http://www.nuffnang.com.my

Aku pun baru dapat Membership status : Glitterati pasni tak lama ar tunggu request..kalau no exclusive 2 bulan kalau cam aku dah Glitterati sebulan cam tu ar..tapi sepanjang kajian aku mmg bagus ar nuffnang ni..selain dapat buat rangkaian blogger tapi gak pendapatan...

bila register abik code dia tu tempek la kt blog korang tu..hasil kajian aku juga satu iklan yg pernah aku dapat kat RM50 mantap tul...tapi kalau biasa2 tu pun ok jerk skit2..lama2 jadi lah gunung hahaha..ok sape nak tanya tinggal komen..sbb aku perati pendedahan dikalangan org malaya tak berapa memuncak ke tahap gaban lagi ni..cepat2 rembat peluang ni..hohoho

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.