Saturday, July 25, 2009

Hidup Infiniti Wujud Ilusi...Manusia

Hakikatnya manusia akan sedar skit jerk pun atau sekejap jer..bila bala bencana menimpa kerana dilihat dan dirasai dengan mata kepala sendiri..kalau setakat ceramah,penulisan tu lambat skit ar..hanya orang2 yang meneliti dan mengkaji akan dapat..begitulah soal ketuhanan..ramai awam menganggap kita sudah berada di zon yang paling selamat ! hanya cukup sebagai muslim atau mukmin...jarang untuk mendaki ke tahap ihsan dan seterusnya...mengapa...itulah kesadaran yang agak sukar hendak dibicara dan difahami , mungkinkah tak nampak depan mata juga ! Memetik kata Saidina Ali k.w Sesungguhnya bila mati barulah mereka sedar !


Pada hemat team highlander07 ramai yang tidak dapat memahami dengan baik yang telah dicatatkan oleh highlander07 dengan pembukaan thread pada 24-12-2007 di forum cari http://forum.cari.com.my/viewthread.php?tid=321921&highlight=infiniti yang mana replies 2147 dan view 163882 ketika catatan ini.

Adakah sukar utk memberi kesedaran atau jaga bagi mereka yang terperangkap dengan dunia yang illusi dan dikatakan kekal bila dah mencapai tahap ilmu yang superpower huhuhu...tapi tak pe sekurang2nya pembuka jalan dan cetusan cara penyampai yang telah diberikan itu..hanya beberapa orang saja yang dapat kesedaran 100% kesian yerk..lain2 masih tidur akhirnya tidurlah selama2nya..

Apa yang penting akal atau prosessor atau RAM tu kena upgraade ar baru leh fikir diluar kotak..ada yang mengkaji sehingga melencong jauh dan tersesat entah ke mana...ada yang mengkaji sampai terhenti entah kemana juga..huhuhu so..ada yang nak pakai tagline aku ni Hidup Infiniti Wujud Ilusi ni..kena faham gak neeh..faham dan sedar baru mantap hahaha nanti org tanya apa benda tu..terngaga2 nak jawab lak..huhuhu

ok selamat mengkaji RAHSIA TERPENDAM dari highlander07 ini..ahaks ! Aku pun ada cerita menarik dan pahit gentir dengan ilmu highlander07 ni...jumpa di siri akan datang juga..huhuhuu

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.