Thursday, July 23, 2009

Bagaimana Nak tentukan Keaslian Minyak Habbatus Sauda

2-3 Hari lepas ku jumpa kawan yang supply minyak habbatul sauda` dan pergi ke tempat mesin dari biji jadi minyak tu..dia ni selalu jerk datang ke sini leh seminggu dua cari2 brg pastu jual.. tapi yang ini kira yang asli atau gred A kita leh dapat beza dari segi warna,rasa dan bau serta kelikatan atau kepekatannya.

Kira gred A ni lagi power lah..sebenarnya orang Islam dah maklum dah kelebihan atau khasiat habbatul sauda ni dalam hadis nabi s.a.w pun ada di sebut...

Tgk perbezaan..hasil dari kajian aku tgk yang org jual kat msia tu bawah pada Gred C hahahah...ada campuran ngan minyak kapas.. anda boleh layari ke laman ini untuk tgk gambarnya.. http://alkiram.net/salam/2009/11/16/cara-menentukan-keaslian-minyak-habbatul-sauda/

Kawan aku jual ni sekilo :

RM 150 =Gred A
RM 120 =Gred B
RM100 =Gred C

Kenapa dia pekat kalau yang betul2 asli dari segi biji dia tu besar2 dan juga tidak campur dengan minyak kapas.. Ok ini tips yang paling berguna utk pelayar blog aku..

Kebanyakan dalam pasaran kat msia skrg orang jual bawah pada gred C..sebenarnya kelebihan habbatul sauda atau biji hitam ni leh mengubati semua penyakit kecuali mati termasuk kanser, susah dapat anak, lelah, migrin dan sbg semua penyakit laa kalau selalu amal..tapi yang paling best telan skit lama tu..buang angin terus..

Biasalah penyakit lam tubuh ni byk berpunca dari angin lam tubuh sebenarnya...

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.