Tuesday, April 13, 2010

SAKA menggodam sistem DNA manusia?


TokOne hanya nak kongsikan mengikut persepsi dan cuba memecah pemahaman yang biasa kita dengar...lihat...rasa....baca....

Ceritanya begini :

========================================

UEsDBBQABgAIAAAAIQCCirwT+gAAABwCAAATAAAAW0NvbnRlbnRfVHlwZXNdLnhtbKyRy2rDMBBF 94X+g9C22HK6KKXYzqJJd30s0g8Y5LEtao+ENAnJ33fsuFC6CC10IxBizpl7Va6P46AOGJPzVOlV
XmiFZH3jqKv0++4pu9cqMVADgyes9AmTXtfXV+XuFDApmaZU6Z45PBiTbI8jpNwHJHlpfRyB5Ro7
E8B+QIfmtijujPXESJzxxNB1+SoLRNegeoPILzCKx7Cg8Pv5DCSAmAtYq8czYVqi0hDC4CywRDAH
an7oM9+2zmLj7X4UaT6DF9jNBDO/XGD1P+ov5wZb2A+stkfp4lx/

========================================

Adakah anda faham kode apa di atas..itu antara contoh pecahan code yang bukan pada pusat sistem (code) untuk menzahirkan sesuatu perkara pada software atau sistem kode yang akan dibaca oleh sesebuah perisian dan pembuktiannya ia telah kuar utk jadi platform untuk menaip di microsoft word..

Kita tidak akan faham code tersebut dan bagaimana yang dikatakan berfungsi sebagai software microsoft word..hanya yang menciptakan sistem code asal atau yang tahu bidangnya dapat menilai dan membaca code tersebut..ok itu sy katakan yang code asli pada penciptaaan sebuah software..ia sama juga setiap insan atau makhluk dimuka bumi ini yang Allah ciptakan ada sistem2 kod yang memang kita tidak faham dan tak perlu nak bersusah payah mengkaji..

Contoh lain : asal sistem operasi komputer DOS atau linux tapi memang menyusahkan bagi orang awam nak menggunakan komputer dan beronline maka diciptakan windows (sudah byk kali diupgrade) utk kecepatan loading dan lebih mesra kepada orang awam seperti kita gunakan sekarang tak pelu nak bermain console untuk menaip command code (interaksi code) untuk pasang apa2 perisian dan sebagainya..kita skrg ni just saksikan jerk benda dah siap untuk gunakan.

Jadi..sistem tubuh manusia code jaringan untuk menggerakan sekujur jasad ini ada di dalam jaringan ruh kita..tapi semua itu adalah bentuk perisian code asal ada pada Maha Pencipta Allah SWT.

Jadi, hacker cuba mengedit/tambah/buang code tersebut beserta virus2 agar dapat memecahkan (menggodam) dan masuk dalam sistem tersebut sehingga berjaya merampas No.Serial sesebuah perisian atau sistem operasi windows..sbb itu byk juga terdapat cd windows pirates (kod asal sudah diubah tapi boleh juga digunakan bahkan tidak stabil lama2 kelamaan apabila diupdatekan) dan ada yang windows Asli.

TokOne rasa gambaran diatas dapat difahami..kalau tak faham rasanya mmg sah lah ! kena upgrade ruh..jasad..minda...dan sewaktu dengannya..

Dalam sistem kejadian manusia code DNA/Genetik/Cap Ibu Jari juga tidak sama di antara satu sama lain itu adalah pembuktian dan pengesahan ulama2 sains sendiri...dan digunakan byk untuk membantu kes2 jenayah dan forensik..

Ibarat pada code jaringan ruh kitalah kita telah digodam oleh iblis/syaitan untuk mengganggu kita pada rohani dan jasmani seterusnya melumpuhkan kita untuk mengingati Allah SWT setiap masa dan ketika..So,pemulihan amatlah diperlukan dengan amal ibadat yang telah disyariatkan oleh Allah SWT..

Apabila kita melakukan kejahatan kita mula 'TERSEDAR/INSAF' kenapa ? dan diperintahkan agar kita bertaubat (kembali kepada ALLAH) agar tidak melakukan lagi perbuatan salah/batil atau jahat...samada kejahatan batin dan zahir kita tersedar ! Jadi kesedaran ini menunjukkan bahawa kita perlu kepada pemulihan ruh tadi agar sistem bergerak dengan betul..Kalau kita sudah memilik anti-virus (amalan pendinding seperti amalan rahsiahebat) juga dapat membantu dalam defender dan clean pada sistem pengoperasian ruh dengan baik...

Frenkuansi/gelombang syaitan cuba diselitkan pada kode2 kita itu..kesedaran juga mempunyai tahap2 pada individu..orang tua kata : Cermin diri tu..jangan lupa diri..ingat diri...

Kata M.Nasir pulan Dibalik Cermin Mimpi...apa maksudnya..kembalilah kepada sistem kod asal..pelihara dan jagalah serta pertahankan agar tidak digodam oleh virus (syaitan2)..dan jasad akan berfungsi dengan baik...


Bak kata orang tua : Jangan Cepat Marah..nanti cepat tua..kerana marah (api) menzahirkan atau mengaktifkan hormon dalam sistem kita hasilnya cepat tua..ini berdasarkan kajian sains juga..Nabi Muhammad S.A.W pesan apabila kita marah2 pergilah berwudhu utk meredakan api tersebut dengan air sebagai pengimbangan (kontrol)..agar sistem tidak cepat rosak..semuanya kesan pada jasad...

Jadi kesedarannya ada di SINI

1 comments:

Unknown 2:02 PM  

Saya pulangkan apa sahaja yg saya ambil daripada tuan dan kepunyaan tuan yg ada pada diri saya, suami saya dan anak anak saya. Apa sahaja yg saya sekeluarga ambil kami ambil yg haq semata mata tiada yg lain dulu kini akan datang dan selamanya.

  ©Template by Dicas Blogger.