Tuesday, April 13, 2010

Misteri H1N1 : Bukti Kecanggihan Teknologi Iblis


TokOne sambil melayan kehidupan dengan memulakan perbincangan awam melalui pautan ini :
http://mforum3.cari.com.my/viewthread.php?tid=478501&extra=page%3D1

Semua dunia kenal H1N1..kt sini nak cuba kongsi2kan antara penyakit yang berjangkit..kerana H1N1 boleh meranapkan teknologi manusia jika ia terus merebak tanpa kawalan..tapi persoalannya dimanakah puncanya..ini mengikuti pandangan dan pengamatan saya tentang hal ini..

Kini telah diberitakan virus tersebut kembali aktif, Kita semua tahubahawa virus H1N1 telah menjadi wabak yang merbahaya. Difahamkan virusselesema babi ini akan bergabung dengan virus selsema burung. Ia akan menjadi lebih merbahaya.Semoga Allah menjauhkan kita dari perkara tersebut.

Merebaknya penyakit memerlukan kepada syarat-syarat yang ketat. Oleh itu Nabi saw menafikan penularan ini:

لاَ عَدْوَى

“Tidak ada jangkitan penyakit tanpa sebab.” (Hr Bukhari)

Setiap penyakit yang berjangkit ada cara-cara tertentu, ada yang berjangkit melalui makan dan minum, ada yang melalui darah dengan suntikan, ada yang melalui hubungan jenis dan sebagainya. Hadismenafikan jangkitan penyakit tanpa sebab dan dengan cara jangkitan yangsebenarnya.

Virus pemusnah tamaddun dalam Al-Quran, iblis telah berjanji untuk hancurkan umat adam dan akan terus menganggu bagi mereka yang tidak mentaati Allah..


Disini sy cuba menyentuh tentang sistem pertahanan pada jasad, ruh dan minda sebagaimana diselami sebelum ini..

Ketika ini kita diberitakan bahawa bayi , orang mengandung danbepenyakit ramai yang membawa maut termasuk doktor..Ini menunjukkantenaga dalaman (spiritual) pada diri manusia amat menjunam pada zamanini dan virus-virus semakin kuat (upgrading). Kerana apa ? Semuanyaadalah KESADARAN pada manusia yang masih alpa untuk menaiktarafkanruh, minda dan jasadnya.

Mengikut pengamatan juga ia ada kaitan dengan SAKA dan virus telah memeterai perjanjian antarakedua pihak sebab semuanya daripada Iblis untuk melemahkan sistempertahanan diri dalam (immune system) pastinya melemahkan daya kekuatanruh,minda dan jasad menyebabkan virus-virus senang merebak.

Di awal hadis “Tidak ada jangkitan penyakit tanpa sebab.” (Hr Bukhari)-Tiada Penyakit berjangkit..menurut Dr Sulaiman Noordin, apabila sistemimunisasi manusia kuat (minda,ruh dan jasad kuat) dan digabungkandengan anti kepercayaan burung-burung yang dikatakan membawa ataupenyebab kepada bala ini.

Saya berpendapat, percaya gangguan ghaib, tapi kalau SAKA sudahmengawal diri kita samaada separa atau sepenuhnya sememangnya lemah,kerana virus jangkitan adalah satu cara syaitan Iblis ingin memusnahumat Islam yang lemah sekarang semakin hari semakin lemah dari 3 sumbertadi.

Maka....puncanya adalah iblis menciptakan virus tersebut sebagai moderator kerana kelemahan manusia dengan 3 sumber tadi..

H1N1 menjadi punca utama,umat manusia tewas akibat serangan saka.....jeng jeng..konsep saka sebelum ini telah dicatatkan melalui pautan ini http://mforum3.cari.com.my/viewthread.php?tid=477715&extra=page%3D1&page=4

iblis syaitan ni bukanlah entiti yg bodoh...spt yg disangka oleh tentera2 manusia yg myerang bugs maju spt dlm movie Starship Troopers

Iblis syaitan ni sentiasa upgrade dia punya kaedah infected dia apa2 yg berlaku dlm dunia IT spt serangan virus, spam, malware seolah2 sama spt apa yg Iblis buat jadi menggunakan pemahaman asas sains anti-iblis yg dijelaskan dlm Alquran & hadith teknik perlu dicipta & upgrade ibarat kalau dulu virus selesema memberi kesan kecil terhadap kesihatan manusia Melayu skang dah ada virus selesema yg mampu membunuh mampu membuat mangsa menjadi koma....

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.