Wednesday, April 21, 2010

Kenapa Dalam Dunia Pakai Nombor ?

Dalam dunia ni memang pakai nombor utk membahagiakan penduduk bumi..hanya petik2 pun kuar nombor..picit2 kat ATM tiba kuar duit..memanggil seseorang pun dengan nombor...nak mengesan apa2 pun ngan nombor juga..sbnrnya byk hal ehwal atau hubungan manusia di muka bumi ni adalah berasaskan nombor termasuk code sistem pada jaringan DNA manusia atau sistem pengoperasian komputer/internet..

Tapi bagaimana pula dengan sejarah nombor2 ni..biasa terkenal dengan ABU NAWAS atau Saidina Ali juga famous ngan nombor seperti ABJAD HAWWAS.......

Manusia atas muka bumi ni pun terkejar ngan nombor pun..ada stgh tu sampai tergila2 termasuk (TokOne gak lah tu...)

Setahu TokOne pun asal dari nombor tu direka pula abjad2 berhuruf..zaman dulu pakai simbol2 jerk..so berkembang dari zaman berzaman..sistem kehidupan manusia..tapi tokOne malas nak p baca sejarah nombor ni..kalau nak tgk sejarah p jek kt sini http://ms.wikipedia.org/wiki/Nombor

Jadi ada apa pada nombor2 ni....hingga menjadi kepercayaan yang kuat dirangsang oleh penduduk dunia..hanya dengan nombor org tu bertuah bahagia dan tade tuah..dalam forex atau urusniaga saham2 pun hanya sekelip mata jerk nombor tu mencanak naik atau merudum..

Pada TokOne inilah 'Jaringan Matrix' atau jaringan DNA/Genetik kehidupan makhluk di muka bumi sbb tu...untuk melepasi jaringan2 tersebut mesti melalui PERMISSION ! tanpa permission gagal lah so berfikir mencari jalan cam ne nak lepaskan sekatan tersebut..cubaan menggodam atau hack utk masuk ke jaringan seterusnya..

Hal ini tokOne juga dapat gambarkan atau imaginasikan..sama juga tahap kefahaman seseorang seharusnya mempunyai jaluran code yang sama atau hampir2 sama agar penyampaian maklumat dapat difahami...kalau tak faham terpaksa kena 'perbetulkan' sistem2 code pada diri masing2 lah...atau mesti melalui proses2 upgrade ke arah 'memahamkan' sesuatu apa yg org itu sampaikan..kadang2 kena imagine...kadang2 kena p jauh berjalan...sbb Al-Quran atau Hadis pun banyak perumpamaan agar kita sentiasa mempertajamkan otak/minda utk terus berfikir agar keyakinan kepada Allah SWT dan yakin pada diri sendiri..

Jadi penggodam sistem manusia yang telah dikurnia akal adalah untuk mengimbangkan sistem itu apabila pelbagai cubaan daripada iblis yang diibarat virus yang mengganggu sistem atau code pada awal kejadian manusia yang berasaskan DNA atau genetik..dan cap ibu jadi adalah pembukitan bahawa tidak sama di antara satu sama lain..dan biasa digunapakai dalam forensik atau jenayah..

So,kembali kembali kepada alam arwah atau spritual untuk membetulkan keadaan sbb kita ni mmg asyik dengan ilusi (pada luaran) kadang2 tidak sedar masa SEKARANG...

Rohani dan jasmani perlu diseimbang..sebab kesannya pada jasad....apabila iblis dah godam tanpa pengawalan pada rohani bermacam2 penyakit kuar dari hati...fikiran..ruh...yang negatif atau jahat..sebab iblis dah cuba hack..ubah...edit..delete..paste..copy ikut acuan yang dia nak ... iblis sudah janji ngan Allah utk menyesatkan dan meranapkan manusia..pelbagai 'teknologi' iblis cuba lakonkan..sapa tak sedar maka dah kena tawan dan mengambilalih jasad seseorang itu..maka kesannya balik adalah 'menyedarkan' dengan penyakit2 misteri...penyakit2 hasad wal dengki...pemikiran negatif melampau2..dan macam2...tak perlu nak hurai ar..sama2 kita fikir...!

Jadi punca inilah tokOne cuba pecah2kan melalui perbincangan di http://mforum3.cari.com.my/viewthread.php?tid=478501&extra=page%3D1

Dan cuba merealisasikan pengubatannya upgrade ruh,jasad dan minda melalui http://rahsiahebat.biz mengikut acuan atau gambaran dan pengalaman dalam kehidupan..untuk kesadaran dan kembali kepada asal dengan jiwa yang tenang..hening...yang diredhai dan apa yang disarankan dalam agama Islam..

5 comments:

zakir932 6:15 PM  

assalamualaikum....,

apabila iblis dah hack.. ubah... edit.. delete.. paste.. copy ikut acuan yang dia nak maka manusia itu pun dah di upgradekan menjadi robot yang di remote oleh software setanlah.... ohhh padanlah klu nak defragmentation semula memerlukan wirid ribu-ribuan ianya tertakluk juga kepada sistem nombor yang bersesuaian bagi back file

Highlander 6:48 PM  

wsalam..hehe ok bagus sekali seh ! penambahan itu..tq..

zakir932 6:25 PM  

selain wirid apakah cara yang berkesan untuk back up file dari alam lahut

Unknown 10:08 PM  

zikir je agar meliputi semua alam jabarut..lahut ke..hahut ke..alam realiti..fantasi..kena zikirkan br dpt rahmatul alamin hehe..

zakir932 11:26 AM  

kepada rahsia mengapa

Profile Not Available

nak kenal-kenal leh

  ©Template by Dicas Blogger.