Tuesday, April 13, 2010

H1N1 : Iblis MoU Virus...




Umumnya bila kita terkena gangguan Saka...biasanya perawat seringkali meminta bantuan bantuan entiti ghaib pula ibarat terlepas dr mulut buaya masuk mulut harimau...

Kebanyakan teknik lama tersebut terubahsuai secara sengaja atau tidak ke arah mensyirikkan Allah maka makin tercapailah hasrat tujuan penciptaan virus saka untuk menyesat, menyerang lalu memusnahkan akal, ruh dan jasad manusia.

Si pengubat terperangkap dlm perasaan ujub dan takabbur menjadi pengubatan tersebut kadangkala spt memperbodoh atau merendahkan martabat insan setiap pesakit kadangkala menjadi bahan ketawa, bahan gurauan, bahan penghinaan semasa rawatan malah aurat atau maruah tak terpelihara pd tahap yg sewajarnya....kadang2 ada pengubat ni suka mempermainkan orang yg sakit...dia rasa dia cerdik...tapi sebaliknya..

syaitan iblis ni tidak kluar pun ke akar umbi ibarat kluar pergi shopping jap..

Jadi kita pun sibuklah rasa berjaya halau stesen/template/acuan dah ada jadi akhirnya pesakit kena datang berulang2 kali sampai 12 x...20x...sampai berpuluh2 tahun benda tu tetap ada bahkan menzahirkan penyakit2 lain pada jasad...akhirnya hilang semua keyakinan diri,maruah, wang, masa...tak rasa nak mengtauhidkan Allah...tapi menganggap ayat2 al-quran sbagi khadam tempat bergantung....

So bagaimana kesedaran ini......

bukan itu sahaja..malah pergantungan mereka kepada entiti lain seperti kepada pusat-pusat perubatan tertentu kian bercambah...ini lebih-lebih lagi kepada penyakit seperti saka,dan sihir...mereka tiada tempat untuk dituju untuk merawat penyakit tersebut dan tidak tahu langkah memulihkan diri lalu mula mencari kaedah perubatan alternatif..sehingga brduyun2 pusat perubatan tersebut menjadi tumpuan manusia yang percaya kebolehan rawatan ini bg tujuan penyembuhan..LOA menyebabkan mereka berjaya..

Akhirnya tidak kemana juga..bahkan kepercayaan bergantung kepada Allah tu semakin jauh..

Maka inilah konsep iblis yg dia nak..seperti mana perjanjian dia sejak azali untuk meranapkan bani adam..tambahan pula di penghujung zaman ini...sbb itu kuar bermacam2 jenis perumpamaan seperti mereka :
Seks bebas= Aids..

Kini H1N1 adalah yg paling bahaya hanya sekelip mata..sbb apa?

Apabila terlalu asyik dengan 'memetik suisnya' menjadikan janakuasa teknologi iblis ini kian hebat..maka anak2 adam ini akan terus lupa dan berilusi dengan apa yg mereka rasa selesa dari mata mereka tanpa perlu berfikir lebih jauh..walhal semua2 itu yang dikhayalkan/diasyikkan (pusat rawatan,cerita2 hantu dll), maka hilang keyakinan diri dan kebergantungan kepada Allah SWT..bahawa kita lupa adalah paling mulia dan hebat dari iblis2 ini..

Itulah apa yg nak sy sampaikan..

H1N1 adalah salah satu teknologi iblis yang terhebat di zaman ini sehingga sekelip mata saja boleh melumpuh sistem tubuh,terutama wanita dan bayi...mengapa ? mari kita fikir2kan dulu...

Kesedaran inilah harus dibincangkan...dan sama2 cuba mencari penyelesaian..untuk membetulkan aqidah dan keyakinan kepada diri masing2..jadi fikir2kanlah..in zaman teknologi kan..

0 comments:

  ©Template by Dicas Blogger.